torsdag 18 juni 2009

somn och stress och skratt

Jag ar sa himla himla trott- blir tokig! Jag ar inte van vid detta tillstand- mycket irriterande!
Skrivit ner min att gora lista pa jobbet och nar man kommer in pa 3 sidor i word borjar det bli lite mycket! hihi.. men men, ska inte klaga - det marks bara att det egentligen skulle behovas fler folk pa kontoret. Men vi forsoker hjalpa varann sa mkt det gar... Pa lordag (som ju ar midsommar - helt tappat tidsuppfattningen - glomt!!) bara for att jag slipper midsommarstress fran arla! hihi.. i alla fall.. pa lordag ska jag och tva fran jobbet samt en besokare fran bryssel aka till wicklowbergen och ga pa langpromenad (mkt nyttigt!) och det ska bli riktigt mysigt - kanns lite som att det kan bli lite lysekilsvibbar! ska bland annat fa uppleva ett (tydligen) mycket vackert vattenfall!
mina huskamrater ar pa foraldrabesok sa for ovrigt har jag huset for mig sjalv! tyvarr upptackte jag det lite sent sa i princip hela helgen ar uppbokad redan sa jag hinner inte riktigt njuta av det - men anda!
och sen till sist... michael som ar den andra praktikanten har (som numera ar sjukskriven/ledig ) har tjatat hal i huvudet pa mig att jag maste ge amerikanska versionen av The Office en chans... jag har varit mycket skeptisk till detta innan - men maste erkanna att det ar valdans roligt... och jag menar stephen merchant regisserar och bade han och ricky gervais producerar sa deras geni finns allt dar bakom den amerikanska versionen med!
Inget slar ju dock:

Inga kommentarer: