måndag 22 juni 2009

sommar... och myggbett!

Forst och framst vill jag bara klargora; min lilla "langpromenad" i lordags varade fran 9 pa morgonen till 20.30 pa kvallen.. och en del av den tiden spenderades (naja ska inte forsoka glorifiera mig sjalv, endast en timme) med baby pa ryggen.. vi hade valdans mysigt dock s^jag ska inte klaga... hade picnic efter halva tiden och jag hade med mig cesarsallader fran kennedy's (hur gott som helst!) Gick over till lisa och richard pa kvallen och sag halva the hangover... inte riktigt min kopp te, men mysigt sallskap i alla fall! richard fick tva flyglektioner i avskedspresent fran hans jobb - hur bra present ar inte det?!

idag har annu en man pa jobbet gatt ned for rakning.. veka sjuklingar! hihih... sa denna mandag har varit vaaaaaaldans lang... trots att vi fick brysselbesok redan vid halvtio och lunchdate med kommissionen sa har den varit sadar halvtrist... hm.. blir inte battre av retsms fran en van som ska pa glastonbury... behover inte fa uppdateringar om band som ska spela varannan timme... klarar mig bra anda tack. hihi

mitt mal denna vecka ar annars att inviga min pilatestraning (aven om jag vet att mitt huvud raknar lordagens traning som tillracklig for det har aret!)... vi far la se hur det gar..

vi har dessutom pa denna sida havet blivit lite beroende av house... har introducerat det har och serien har blivit varmt mottagen..

Inga kommentarer: