lördag 7 februari 2009

la playa

har varit så duktig så denna vecka och tränat tre gånger! nu känner jag inspirationen igen, beach 2009 here i come, damn it! har sprungit en massa innan men pratade med min syster som sa att man förbränner mest om man tränar på en crosstrainer, så det har jag gjort i veckan, plus att jag har styrketränat en gång.

det är inte bara jag som känner för att komma iform, gymmet är överbefolkat på folk och man får nästan slåss om maskinerna. på jobbet har det startats en viktväktarklubb, ni kan ju bara gissa hur snacket går på rasterna, suck! trodde aldrig att jag skulle säga det men: thank god att melodifestivalen börjar nu! så blir det inte bara en massa snack om points!

för er som inte vet vad en crosstrainer är, vilket var jag för en vecka sen.



bilden kommer härifrån.

Inga kommentarer: