torsdag 5 februari 2009

food retard

har en san himla skon vecka! kanns orovackande vad karma kan stalla till med sa smaningom.. men men jag njuter medans det varar!
hade var onsdagsklubb igar och det var da jag fick mitt nya smeknamn; food retard. Tom ar stolt uppfinnare men jag kan ju inte mer an halla med...
kan dessutom rekommendera the reader, sag den i forrgar, ta med kleenex bara... hih
ikvall konsert med uppladdning av ett avsnitt av the city (vi har aldrig paastatt oss vara tvsnobbar) innan och imorrn kommer lillasyster..
hade uppehall igar men nu kommer sno igen... varfor tror alla att man ar en vikingatomte och alskar sno bara for att man kommer fran sverige? (nog for att det kanske finns ett matt av sanning i pastaendet)men en dag racker, nu vill jag ha tio grader varmt igen!
nu lite svensk musik som vi med stolthet sprider pa on:

Inga kommentarer: