lördag 7 februari 2009

skypemobil

har införskaffat mig en ny mobil i veckan, eftersom mitt abonnemang går ut på måndag. en nedrans djungel det där att hitta ett abonnemang där man, bara, binder upp sig ett år. för man vet ju att man tröttnar efter tre månader på telefonen och abonnemanget. sen vill man ringa gratis så mycket som möjligt, i alla fall hålla kostnaderna nere och ringa billigt. tror att jag har lyckats hitta en ok mobil för priset av noll kronor. jag bryr mig inte ett smack om hur mobilen ser ut, det gjorde jag på min gamla mobil och det har jag fått betala en massa onödigt för. har dock inte hunnit kolla så mycket på telefonen men har redan hört att den inte är så bra, tyvärr. man ser tydligen inte namnet när man får ett sms, utan bara nummret, vilket suger hårt. men men. jag kan ringa gratis inom tre och till fasta nätet, plus att jag kan ringa skype från den, vilket var lite därför jag skaffade den. så nu kan jag ringa till er som är utomlands! bra va?!



bilden kommer härifrån.

Inga kommentarer: