fredag 2 januari 2009

så här ser vi ut!



vi träffades i en sal på över 120 personer, mitt i myllret bland alla andra som också skulle läsa statsvetenskap. kärlek vid första ögonkastet skulle man kunna säga.
flickan lycke lärde mig en massa om musik från 60-talet. sjukt att en liten unge som är 5 år yngre ska lära mig om äldre musik, tss! men så var det. sen fortsatte vi läsa genusvetenskap, lycke gick vidare med det, och har kommit så långt att hon nu är klar och ska praktisera i dublin, men det kan hon skriva om själv. och jag hamnade nere i malmö för att börja studera, det gick inge vidare men kvar är jag och jobbar som rekryterare. och trivs utomordentligt bra. och vi finns kvar, så klart! pöss på dig gumman!

1 kommentar:

linneros sa...

ja. jag ser lite dragen ut! går tydligen rykten. bara vanlig hederlig alkohol och malmlöfestivalen. så det så!