fredag 2 januari 2009

puuh

första sekunden för mig själv på över en vecka! har varit hemma i örebro/kumla över jul och hälsat på familj och vänner. inte en sekund har slösats bort på ensamheten, vilket känns nu. så nu ska jag hänga med mig själv i en timma! jej! sen drar jag vidare till viktoria och pontus och hänger lite, kan ju inte gå till överdrift med det här ensamhänget. men det har varit en otroligt härlig jul, har hunnit med många saker, många besök och många barn. dock inte gjort, hö hö..

min kära mor och jag åkte bil ner tillsammans till malmö. skönt att för en gångs skull inte behöva ta tåget. och är man snål som mig så tar man först tåget till göteborg för att sedan att åka vidare till örebro, så har man sparat halva penningen + fått lite extra resetid :). men i alla fall, dagen har spenderats med mor och bil, passat på att åka dit man inte åker när man inte har bil. men nu har mor dragit vidare på nya äventyr och jag stannar kvar här i kära malmö och njuter, av min ensamhet.

Inga kommentarer: