lördag 3 januari 2009

good girl bad girl

caroline ar ju sa duktig och forklarande, en angel! himlans tur att vi hooked up!


sjalv har jag varit allt annat an duktig idag... var ju meningen att jag och lisa skulle hinna med sa mycket idag! men men... kollat in ingangen till praktikplatsen i alla fall, bild kommer lite senare! vet inte om jag direkt blev lugnad infor mandagen... glasdorrar (i dublin!) och posh reception.. kommer passa som handen o handsken, not... hihi.. men skaka om kan jag ju forsoka mig pa i alla fall!

vi hyrde aven film... inte hunnit se den an, men det ar ju nagra minuter kvar pa detta dygn...
problemet ar ju dock som alltid vid videohyllorna, kan ju aldrig hitta nagot som ingen av oss sett eller som inte ar for laskiga (for mig sjalvklart sa utesluter ju det en hel del) och precis ratt for det humor som infinner sig!

har dock avslutat kvallen pa topp, handgjord (aven skivandet av potatisarna) potatisgratang, yum!

svenska ting som saknats idag:
  • fortfarande tryck i vattenkranen, far inte ut schampoot
  • smorkniv, ska inhandlas till detta hushall innan jag lamnar det
till sist... avslutar med en gammal goding

orup - magaluf

2 kommentarer:

linneros sa...

orup?

Koko sa...

i know... haha men magaluf... hade valdans roligt till den har laten...