lördag 5 september 2009

spridda skurar





har ju blivit lite av en tradition att vi skruvar med varandras kontor när man varit på semester... när jag kom i onsdags var ALLT tejpat och jag menar verkligen allt... dubbelhäftad tejp på stolen, alla knppar på telefonen, alla pennor, tangentbordet, you name it -allt!! ett äppelträd av flyttlådor (jag äter äple när de andra dricker kaffe) där de för att vara extra tydliga satt post it lappar för att visa vad som är löv, äpplen etc -. väldigt mkt min torra humor! min utdaffisch har de satt på ansikten av kända svenskar )plus mig) pippi på datorn, äpplen som fortsätter att dyka upp lite överallt.. fick nästan ont i magen av allt skrattande!
stressigaste jobbperioden jag nånsin upplevt just nu, kommer antagligen betyda att september flyger förbi.. vilket blir skönt på ett sätt--- både noirin o marta lämnar stan :( de har blivit riktigt riktigt goda vänner o det är så jäkla skoj att hitta guldklimpar! så resa bokad till polen i oktober,, skoj! kanske även blir skottland, manchester och dusseldorf innan dess--- inte konstigt att tiden kommer gå snabbt!!





1 kommentar:

linneros sa...

du verkar ha härliga arbetskollegor! detta skulle ALDRIG inträffa på mitt kontor. 60-plusarna vet knappt vad post-it är. he he..

trevligt för dig med lite resor att se fram emot!