måndag 28 september 2009

snabbspolning

galet hur snabbt tiden gar... haft besok i helgen, mysigt, men knapp med fingrarna sa ar tva dagar borta o tillbaks i jobbkaos.. det ar sa sjukt mycket som hander i dublin just nu men ingen tid att hinna med att njuta av det.. i fredags var det culture night, alla stallen som pa nagot satt kan kopplas ihop till kultur (varat kontor inkluderat!!) hade oppet till sent pa natten o allt var gratis o alla bjod pa roliga saker... gratis konst, gratis mat, vinprovning, cykelaccessoarer, gratis konserter, you name it.. var ju dock fast pa jobbet :( men men vi hade roligt anda.. denna vecka kommer antagligen ga valdans fort, middag imorrn, fotboll pa onsdag, tvatt (forhoppningsvis -borjar krisa nu) pa tors, folkomrsotning och efterfoljande fest (med kompisar som atervander fran sina vrar runt om i europa - skoj) pa fredag, roadtrip med tva vanner pa lordag uppat nordirland o konstiga giant's causeway, sondag forhoppningsvis vilodag da jag i nasta vecka vikar som pressofficer igen da min chef ar pa semester..
du saknas mig carro - kom o halsa pa!! (jag vet att det inte gar ekonomiskt - hade jag haft betalt hade jag bjudit dig pa momangen!)

gamla minnen:

1 kommentar:

linneros sa...

åhh, du vet hur du får mig på fall, portishead!!! saknar dig så!