söndag 26 juli 2009

varför på detta viset?

man kan bli tokig för mindre... så himla mkt som går bra och så mkt att va tacksam för men ändå försvinner inte den där olyckskänslan... Hur får man bort den?? och jag kan inte säga annat än att jag har vänner och events nog att hålla mig igång..
lisa r här på besök... mysig middag o film på söndagen med henne och husfolket, smirnoff mule launch på måndagen med gratis konsert, dricka och cirkusfolk.. samt tisdag med havsbesök o boules... onsdag middag med donegalfolket, torsdag middag med lisa på outback, och fredag u2 mm, igår ny konsert samt utgång med en drös urmysiga irländska tjejer (samt 2 pojkar) och idag mysdag med lisa o house.. ändå finns den där tomheten där. hatar hatar hatar det.. borde ju njuta av min tid här!! och det känns ändå konstigare då jag verkligen har skoj under tiden.. när ska detta gå över?!
som lite motvikt till detta:

1 kommentar:

linneros sa...

jag tror det nog handlar om att hitta sig själv, och tycka om sitt eget sällskap. något vi alla jobbar med. sen får man hitta någon som man kan dela sin underbara, härliga person med. då blir det dubbelt så bra. det är en nyttig tid just nu, som du kommer att vara tacksam för längre fram i livet, hur stark du blev av det. älskar dig gumman.