lördag 25 juli 2009

u2

joda, igar var kvallen... u2 pa croke park i dublin infor narmare 90 000 manniskor.. mkt skoj... rolig avsultning pa kvallen med, the church (gammal kyrka som blivit omgjord till bar/restaurant/dansstalle) mkt mysig atmosfar... och carro! djen spelade faktiskt det man onskade... och han var helt chockat over min o noirins forvaning att han gjorde sa! du skulle gillat det..;)

kommer nog upp ngn bild fr konserten sa smaningom.

efter kyrkan blev det hem till en kompis med noirin o lars.. dar vi efter att ha mosat i oss pizza hamnade framfor tredje pirates filmen... n o jag har inte sett andra filmen och var darfor lite undrande over vissa utvecklingar varpa vi stallde ett antal fragor... (skulle ju faktiskt kunat titta pa nagot annat) men klillen svarade lugnt pa alla vara tusen fragor... och gladeligen sa!!hihi jag skulle skjutit oss om jag varit honom! tillaggas kan goras att han bor i en otroligt fin lagenhet i ett gammalt concent... sa kristligt tema pa kvallen.. hihi

innan konserten hann vi ocksa med ett par omganger boules i tradgarden... jag har tydligen hittat ngt sm liknar bllsinne for jag vann nastan hela tiden,,!

dock kant mkt mer stolthet om jag fATT vara med pa carros musikquiz -skulle va skoj1!

1 kommentar:

linneros sa...

du skulle rockat fett på quizet! schysst med dj som spelade det man önskade! men det är väl för ni har grym musiksmak! ;) vill oxå va med dig därborta! måste komma snart!