måndag 20 juli 2009

strong dude

var och fikade igår med två vänner på glassfabriken, mycket trevligt. sen gick vi vidare till en pizzeria för lite näringsintag, därefter gick vi till debaser för att vara med på ett popquiz. där skulle vi gissa rätt på 45 låtar plus låttitel, gick väl sisådär men fan vad roligt det var. tom jones var inte rätt svar en endaste gång, men vi chansade på honom när vi inte hade koll, vilket var ett par flera gånger.

direkt efter debaser gick jag och lisa hem till mig för att hämta en massa filtar som vi skulle ha till utomhusbion i folkets park. väl hemma får jag ett mystiskt sms från någon som har kikat in mig på debaser, hmm.. nå väl. vi går tillbaka till de andra i folkets park och de berättar att så fort vi hade gått så hade det kommit fram en kille och frågat om jag var singel och ville ha mitt telefonnummer. därav det mystiska smset. sedan får jag ett sms till där han berättar lite om vad han heter och varför han gick fram och tog mitt nummer. han tyckte jag hade världens goaste stil och att jag var så otroligt vacker!

en sån kille ignorerar man bara inte så jag frågade om han ville ta en fika med mig på tisdag, så it´s a date now.

Inga kommentarer: