måndag 20 juli 2009

the shoulder

så dagarna rullar på ganska så bra ändå trots sjukskrivning. klättrade på väggarna i början på veckan men nu har jag kunnat hitta på lite saker utan att ha allt för ont.

var hos sjukgymnasten idag för att få lite övningar som jag kan träna min arm och axel med. nu hade dock akuten missat att berätta för mig att jag skulle försöka träna min arm innan jag får en tid till sjukgymnasten. överhuvudtaget fick jag inte alls så mycket information om vad jag skulle göra eller inte göra med min arm/axel. så nu ligger jag ganska så mycket efter och kunde inte så mycket med min förslappade arm. rör man inte sin arm på en vecka så att har man tydligen inga muskler kvar, fick jag erfara idag då jag skulle försöka röra nedre delen av min arm, gick inte. suck.

så nu gäller det att jag rör på den så mycket som möjligt, på rätt sätt förstås.

Inga kommentarer: