torsdag 5 mars 2009

tvättoman

sjukt trött idag, kom äntligen iväg och tränade igår. har skjutit upp det i två veckor nu. finns så otroligt bra anledningar till varför man inte ska gå och träna. typ att man måste tvätta upp hela tvättkorgen.

jag hade tvättat så pass långt att jag började närma mig kläderna som låg längst ner i korgen. kläderna som har legat där nere i ett par år, även när jag har flyttat. jag har flyttat fem gånger på de två senaste åren.

plaggen ligger helt enkelt där nere för att de ska antingen handtvättas eller tvättas i 30 grader. och sånt orkar man inte vanligtvis. man tvättar en svarttvätt, en vittvätt och en färg. men nu har jag vart så duktig att jag har tvättat upp även dem. och har även gått på mina sneakers. alla mina sneakers är sprillans skinande rena nu. jag är så beredd för våren nu!

ska se om jag kan hitta något annat att tvätta..

Inga kommentarer: