onsdag 4 mars 2009

aterbesok

jodasa.. nu har jag bokat ett besok i hemstaden.. fick ju till mitt fortret reda pa att ryanair inte flyger fran dublin till gbg fran mars-oktober av nagon konstig anledning..hm.. men men.. det far bli skavsta. ska eventuellt till bryssel samma vecka, och hinna med att fylla ar! hihi.. (maste ju prioritera ratt dar..)
ska bara bli skont att slippa stress i en vecka (blir nastan sa langt.. och ska bara jobba tva dagar av dem) dagarna rinner ju pa, men jisuss... lite andningspaus skulle va skont!
fick for ovrigt ett roligt samtal idag dar en gammal MEP (europaparlamentsledamot)undrade hur lange han hade varit i Parlamentet... Borde man inte veta det sjalv? aven om det var ett par ar sedan han satt daR? nog for att jag sjalv ar en mycket forvirrad person, men riktigt sa virrig ar jag inte an tack och lov!
nu ska det bli mote med valstrategidiskussion.. jag ska aka med pa turnébussen och fa se alla sma halor pa irland (ar ju inte riktigt en rockturné men ar det nagon som vill latsas sa kan jag hanga pa;))

Inga kommentarer: