måndag 9 mars 2009

sick

denna dag har också spenderats i soffan. dock inte av bagrushet utan av sjukdom. har haft ont i kroppen sen igår eftermiddag, inte riktigt feber men som att det är på väg. mitt huvud har känts tungt och ont. så för att inte bli riktigt ordentligt sjuk så har jag stannat hemma idag. jag vägrar bli sjuk! särskilt när carro kommer hit imorgon och hänger kvar i en vecka och sen till helgen kommer karin och jorge! no time to get sick. så förhoppningsvis mår jag som en prinsessa imorgon! annars så får ipren hjälpa mig, har funkat sen igår i alla fall..

eftersom jag har sett färdigt "the hills" så var jag tvungen att hitta något nytt att se. och vilken tur då att ida och jag upptäckte att det finns en efterföljare! whitney från "the hills" drar till new york och plötsligt har jag en ny serie att se, "the city". yeahy. som jag nu har sett färdigt. suck. know what to do? måste ha mina stunder av numb. det är gött. fly från den riktiga världen och leva sig in en annan. i like.


bilden kommer härifrån.

1 kommentar:

Koko sa...

join the club! lisa och jag ar helt kara i serien... sa snygga klader med! hih