onsdag 11 mars 2009

halvterapeut vid det har laget...

helgen spenderades till stor del trostande en fransyska som aterigen blivit fult behandlad av sin pojkvan...varfor ar pojkar/man ibland sa fruktansvart elaka? vart kommer det ifran? de har anda varit tillsammans i fem ar sa nagon slags respekt och karlek borde ju finnas dar.. vi forsokte halla oss sysselsatta for att undvika alltfor manga gratattacker.. Sa i lordags var det fransk bio och middag med henne, en kollega fran parlamentet och en argentinian (hihi, fran argentina i alla fall..)for att sedan ta efterratten pa bewleys, stallet dar mina luncher spenderades forra gangen jag bodde har da halva hushallet arbetade dar! mycket suspekt kansla av deja vu...
igar kom globetrottern elvira tillbaka till dublin sa vi hade sammankomst for pepparkakan pa kennedys... mycket trevligt.. hade aven pa fotbollen dar och jag kan ju inte mer an saga synd sarol;).. eftersom 99% av sallskapet var liverpoolfantaster var det en mycket yster stamning.. glada miner.. spred dessutom vidare stieg larsson boken till annu en irlandare! (frustrerande nog for deras skull sa finns annu inte tredje delen pa engelska!)
superstressigt pa jobbet fortfarande, men jag maste ju erkanna att jag foredrar detta framfor tio manader av endast kaffekokande som manga praktikanter rakar ut for sa jag ska inte klaga! bara lite (;)) bitter over att halva fodelsedagen maste spenderas i bryssel endast pga trakig BYRAKRATI! bla for det!
battre med:

Inga kommentarer: