måndag 23 mars 2009

natverkande

sa ar det mandag igen. fick lite av en chock i helgen nar jag insag att mars snart ar slut och jag ska till bryssel redan nasta vecka... mycket konstig kansla av att allt gar valdans valdans fort, nu har jag gjort en tredjedel av min praktik. tjeeeena, tiden har rusat fram!
eftersom jag garna anvander mig av strutsmetoden och stoppar huvudet i sanden istallet for att inse att jag kanske borde borja tanka pa vad som ska handa sen sa hoppar jag helt enkelt det amnet...
istallet, helgen! i lordags var vi ute hela hopen pa the church.. ett av mina favvostallen har i stan (ett plus ocksa att det befinner sig pa norra sidan sa lite narmare hem;))
igar hade jag och lisa mysdag.. sag pa film och the city's sasongsavslutning samt at onyttigt.. (sallad och apple till lunch idag for att kanna mig ltie nyttigare) efter det (flera timmar, var proppmatt hos lisen)sa at jag middag med tva fransyskor pa en mysig restaurant med (tyvarr) acklig bearnaisesas... men vi hade trevligt anda och jag skaffade mig lite sallskap nar jag ar i bryssel nasta vecka da emelie endast var har pa besok - mitt forsta lyckade natverkande, kanner mig nojd!

Inga kommentarer: