måndag 23 mars 2009

det kanns tryggt...

har nyheter pa boendefronten, de tva jag bor med nu ska ut och leka globetrotter i ett ar from juni (aaa vad jag kommer sakna sean.. not) och istallet flyttar jo's syster elvira in med sin irlandska pojkvan (egentligen lite komiskt att det blir lite samma uppsattning, forutom att ciaran ar en mycket mer avslappnad pojk...) ska bli valdans skoj!elvira bodde med sean och josefin tidigare sa hon har all forstaelse for vissa slitningar pa den fronten... hihi ska absolut inte klaga ihjal mig, har varit underbart att bo med josefin och sean ar ju ingen elak manniska pa nagot satt- bara lite socialt okompetent... summa kardemumma ar att jag ar glad! valdans mycket mindre glad ar troligtvis en granne till oss, blev knivhuggen av tva man som vantade ut honom nar han skulle oppna dorren till sitt hem.. mysigt. jag var upptagen med restaurantbesok sa jag behovde tacksamt nog endast se avsparrningarna och blodflackarna...
precis klar med media review'n pa jobbet idag... och kan rapportera att det var ett resereportage fran stockholm och malmo i storsta tidningen - mycket mycket positiv recension... forra manaden hade samma tidning ett reportage om att kopa stuga i varmland sa det kanns som att nagon pa den redaktionen har dille pa sverige...

Inga kommentarer: