tisdag 27 januari 2009

with no connection to the world

jodå så att jag har klantat till det med mobilen. hade telefonen i min gympapåse, lade ner min halvfulla vattenflaska. efter ett tag märkte jag att jag blev blöt på benen av min påse. så klart hade allt vatten runnit på allt i påsen, inklusive min mobil! så nu funkar den inte! ska försöka fixa en mobil så snabbt som möjligt. tur i oturen så går mitt abonnemang ut om två veckor så jag ska ändå införskaffa en ny snart.

och karin som jag äntligen skulle få prata med! men jag fick höra några ord från dig flickan! saknar dig gumman! uppdaterar här så fort jag har fått tag i en mobil.

1 kommentar:

Anonym sa...

ok... ringde förut, men antar att du inte direkt har någon möjlighet att ringa upp. ifall det fortfarande inte går att få tag i dig imorgon så säger jag GRATTIS här och nu, du är bäst!