tisdag 6 januari 2009

snaaaaark

joda sa att jag sitter ju fortfarande kvar pa kontoret... Tog ju en timme att bolla idéer med hemsidan, de verkade mycket nojda med oss faktiskt. (och faktiskt ar ju berattigat da ingen av oss tva som sitter pa detta kontor hallt pa sarskilt mycket med hemsidor forrut) Naval... Det har med att sitta och vanta ut tiden pa ett arbete som man inte far betalt for kanns sadar.. (dagens i-landsproblem i know!) men vid tillfallen da detta skett pa arla i mitt forra liv sa hade jag ju aldrig ork att stanna kvar, hur lamt kanns da inte detta?? Usch sa jag klagar! hih Lisa och jag sa senast igar att vi skulle borja dubbla alla negativa kommentarer med positiva, da klarar man balansgangen mellan att vara gnallig och overkack. Sa nu maste jag alltsa vara lite cheery pa sluttampen av mitt inlagg. Hm.. Nasta vecka ska det endast vara mediachefen och jag har pa kontoret, sa tills dess ska jag lara mig de dagliga rutinerna och forsoka pranta in sa mycket som mojligt om EU for de 50-talet samtal vi far om dagen... kan bli intressant... Var det sarskilt cheery? Tror inte det.. Hm.. Sa svart ska det ju inte vara! Jag kan ju vara tacksam for jag aker inte till Strasbourg forran i april.. sa jag hinner kanna mig lite mer hemma i procedurerna!
Just det, ska ut pa aventyr om tva veckor, till Belfast med hon jag jobbar med och hennes roomie.. Exciting,,, speciellt nu nar pundet ar sa lagt- halva priset pa allt jamfort med har i svindyra dublin! skoj!
Nej nu ar det bara 45 minuter kvar av denna dag, sedan ska jag kolla in Lisas café!

Inga kommentarer: