tisdag 6 januari 2009

premiar!

Har efter en hel formiddags runtsurfande har pa jobbet lyckats ta mig runt sparrarna sa att jag kan komma in och skriva ett inlagg! En otroligt lugn dag pa jobbet... Ska absolut inte klaga men det har med att sitta still lange utan underhallning eller nagot att gora ar inte min grej riktigt... Men strax ar det lunchdags och sedan ska vi pa riktigt ta tag i idéer for kontorets hemsida, ar ju val i ar sa vi forsoka fa fram roliga och revolutionerande satt att visa irlandarna det roliga i att rosta! (och da menar jag inte i brodrosten, ha ha not, for det kan de ju battre an nagot annat folk!)
Denna premiarnotering fran kontoret maste jag nu avsluta da telefonen ringer och det ar dags for lunch!
Maste bara saga, Arlastord som jag ar, att jag saknar mina luncher med filmjolk och salta jordnotter!! Saaa gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket