fredag 9 januari 2009

fredag eftermiddag

joda! nastan forsta arbetsveckan avklarad! Har ju faktiskt gatt bra! nagra missar, men klart godkand anda! Har dessutom fatt reda pa att det blir tva resor till strasbourg for mig, i maj och i september... men andra ord kanske det blir en sverigetripp i april... om ekonomin tillater! jaja...
Har varit en mycket stressig dag har idag, men roligt har vi haft. Har dessutom nu pa lunchen varit pa grafton street hos blomdamerna dar och kopt en enorm bukett (blommor ar sa billigt har!) till var chef som hela kontoret ska till ikvall.. Fick manga roliga blickar nar jag gick tillbaka till kontoret.. inte sa vanligt att ga runt med sa stor bukett... ska gora det jamnt nar jag blir stor.
vi har dessutom unnat oss varsin chokladbit fredagen till ara.. och nu hojer jag ett varningens finger, nog for att jag gillar sotsaker, men iiiiii den jag kopte var tooooo much.. sa mjolkchoklad har ar inte som mjolkchoklad hemma!
Pa tal om hemma sa harjag ju inte skrivit om bearnaisesasen jag och lagenhetskamraterna at i forrgar eller dan innan eller nar det nu var... yum! ar det nagot jag kan ata som soppa sa ar det ju trailertrashsasen!
Nu ska eftermiddagen spenderas med den otroligt trakiga uppgiften att etikettera broschyrer,, bara en sisadar 2500... skoj! men som marion sa; det passar for nivan pa fredagseftermiddagen...
borjar langta lite efter helg har nu, lunchen brukar ju leda till att slutet av dagen kanns narmare an vad det ar! har lite blandade planer infor helgen... imorrn ska r fa ivag oss pa en teknik(!)massa... tydligen skulle det va roligt.. men jaa... alltsa jag ar ju inte sa himlans intresserad.. jaja.. pa sondag ska jag och flickorna (inte asrin forstas, hon gillar ju inte affarer) till europas storsta kopcenter.. ligger strax utanfor dublin sa det blir till att ta public transport! jag har ju lovat mig sjalv att inte satta foten i ett kopcenter efter tiden pa marieberg.. men garderoben behover uppdateras nagot... har upptackt att jag inte har alltfor manga kontorsbyxor, snark!
med andra ord kommer jag sakert komma hem med nagot helt annat (har ju dock spenderarstopp, i know men... forsta veckan avklarad - fortjanar en liten reward!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, om du hittar ngt fint så smsa så för jag över pengar:P Så har jag någonting att ha på mig när jag hälsar på dig eftersom jag antar att jag bara ska ha med saker till dig. SAKNAR DIG! Pussar Daisy