torsdag 8 januari 2009

gårdagens ilandsproblem

kom äntligen iväg och tränade igår, efter jul-sjuk-uppehållet. efter att jag har dragit kortet på gymmet och är precis på väg in i salen hojtar flickan bakom disken till om att jag måste betala årsavgiften för i år innan jag får träna, okej jag kunde vänta tills nästa gång också, men blev så jävla förbannad av att blivit störd nu när jag äntligen skulle träna. inga störningsmoment vid träningen, for helvede! blev så sjukt störd över detta så utan att jag tänker på det så säger jag högt: fan vad bull! och med detta så har jag nu offentligt blivit skåning. suck. det skulle väl komma någon gång. men varför skickar man inte brev om denna avgift eller mail om man vill spara pengar? sjukt irriterande.

en annan grej som är sjukt jobbig är att man alltid blir så nedrans fisnödig när man springer på löpbandet. varför? trycks luften ner? enda vägen ut? man andas ju ut som fasiken med munnen men det kanske inte räcker?

ähhh.. vi får höres.

Inga kommentarer: