torsdag 8 januari 2009

dag tre avklarad

stressigt! men roligt med... Fick dessutom det forsta motet med franskan... Nagra fint-folk-besokare som vi blev introducerade for, gick godkant i alla fall, behovde ju inte prata sjalv... gick lite bet pa slutet bara, de skamtade om att jag tagit solen med mig fran sverige, jag forstod sverige och sol men inte riktigt sambandet... sa det var bara att hanga med i skratten och sen fraga marian efter de gatt... blondinogonblicket for dagen sa att saga.. jaja... Dock kom hotet om fransktalande luncher tillbaka...
kvallen avslutades med mina nuvarande och kommande lagenhetskamrater, vi tog lite att ata och dricka pa sean och josefins stamstalle... mysigt.. synd att fotbollen gick som den gick bara.
strax dags for en ny arbetsdag, laddar med ett band som stotte pa pa gatan nar jag var har i dublin och halsade pa i varas:
the kooks - sofa song

Inga kommentarer: