måndag 19 oktober 2009

gårdagens

en sån där dag då man vill ha en massa närhet och kärlek av sina nära och kära.
det är såna dagar jag vill krypa upp i någons famn och bli omhändertagen och älskad. en stund. samla på sig en massa kärlek för att klara sig på ett tag.
och kärlek det fick jag oxå! jag pratade äntligen med min sockertopp på irland. som jag har saknat att prata med dig! grymt härligt att kunna sitta och prata i timmar utan att bry sig om pengar eller tid. tack skype!
det var uppdatering och kärlek på hög nivå.

och idag när jag kom hem från jobbet låg det ett brev på hallmattan från en annan sockertopp stationerad i seattle! jättelångt var brevet! sååå härligt att få läsa om vad som händer i ditt liv!

jag saknar och jag älskar er så mycket! en massa kärlek tillbaka till er!

nu var det bara det där med närheten...

1 kommentar:

Koko sa...

åååååå...! såå mysigt att prata med dig, hörs snart igen... och älskar minst lika mycket tillbaks sockertopp! pusspuss