måndag 7 september 2009

motiga måndagar

äntligen hemma! varit en mkt lång måndag med knappt ngn lunch o övertid... sedan urduktigt (ja, jag klappar mig själv på huvudet) joggande, diskande, städande och nu strax lite mer jobbande... imorrn kommer eu parlamentspresidenten till vårt kontor.. galet stressigt nog som det är utan att han ska komma o vända upp o ner på allt.. ,men men.. slutet av veckan kommer margot wallström tillbaks, hoppas jag hinner med o gå ner på det mötet, ser tyvärr mörkt ut just nu :(... men men..
njuter av mina helt underbara huskamrater.. hur viktigt det är att man trivs med de man bor med! igår körde vi ett ganska så långt housemaraton igen, så mysigt! nu us open o laptopande i sofforna...
har äntligen spotify, nu nehöver jag bara braiga låtlistor, sugen på ny bra musik! några tips?

Inga kommentarer: