tisdag 30 juni 2009

tidningstisdag

jodå, nu tror jag alla har fastnat i sommartrans - hur ska man kunna hålla konsentrationen på jobbet när det är så fint väder ute och allt annat an media ar intressant! hih gar daremot dock under smeknamnet genius på kontoret denna vecka (mkt bättre än legs) så hittills har de inte kommit på mig! hihi

besok igen på fredag, yay! vet inte om jag ska go crazy och ta viking splash tour eller lite mer normal sightseeing? hm... kanske blir ett havsbesök och guinness storehouse.. känns som jag börjar komma in i guidemode nu - får ju om inte annat hjälp fr de omkring mig.

hade en mkt trevlig helg- en hälsosam ensam fredag (tror att det är i princip första gången detta år jag haft ett hus för mig själv! det är sex månader av konstant sällskap!! jisuss) firade med jonathan rosstv! lördagen även den trevlig, aldiäventyr, presentköp och grillning. jag korades som omtyckt men dominant dj på kvällen (jag går i carros fotspår) lördagen skulle bli strandbesök men vi åkte på auktion istället! mkt roligt.. mindre roligt med typ trehundra pers och ingen aircondition i galet varmt väder.. men skoj ändå!

stackars jens lekman har fått svininfluensa,
Skicka en kommentar