tisdag 5 maj 2009

vive la france!

Forsta inlagget fran frankrike... Har ett helt galet stressigt schema sa det blir ett valdigt kort och snabbt inlagg.. . Strasbourg ar helt fantastiskt fint, typiska franska byggnader och vackra gator... dyrt som 17, men vad kan man gora?
maste dessutom saga att jag ar stolt over min mage som klarade av 3 timmar flygresa + nastan 4 timmar bussresa utan problem! yay! later kanske inte sa speciellt for normala magar, men det ar ju inte min sa jag ar stolt over den!
Maj ar maj gadd en stressssig manad, men pa ett bra satt... som sagt var, pa resande fot denna vecka. besok av storasyster i helgen och sen valturné nasta vecka... sedan bastavanbesok plus en till syster och mamma! och da far jag dessutom bo pa hotell! yay! (forhoppningsvis battre an det jag bor pa nu.... !)
i sondags innan jag akte hit tittade jag pa livet ar underbart(la vita é bella) - finns den gulligare film nansin?
"buongiorno principessa!" se den nu, det ar en order.

Inga kommentarer: