tisdag 28 april 2009

lite chockskadad...

wo-wo-working!

Finns ju nagra som onskat sig info om vad jag egentligen pysslar med har pa kontoret-. och idag har jag pysslat med var specialhemsida infor valet.. Folj lanken sa kan ni aven fa info om hur det gar till att rosta i sverige! allt skrivet av lilla mig!
http://europeanelections.ie/how_nonirish.html
klicka vidare till den interaktiva kartan och valj vilket land ni vill ha info om!
annan info om det vi sysslar med i vanliga fall ( dar ni ocksa kan dse till exempel EP News som jag skriver varannan vecka kan ni ga in pa www.europarl.ie och se mer!

min dator hindrar mig fran att gora en lank sa ni far helt enkelt kopiera och klistra in (copy/paste ar var favvosyssla har pa kontoret;))

har ju som en del av er vet haft en tuff vecka, men tiden laker alla sar eller vad det nu heter... forsoker tanka sa i alla fall. aven bra att dranka sig i jobb, vilket inte ar nagra problem denna manad! tyskland, frankrike och schweiz hinner jag med nasta vecka samt ett besok av storasyster! da kommer aven min dator och med den friheten att titta pa vad jag vill hemma, diktatorn med fjarrkontrollen kommer inte stora mig mer!

vill bara tacka for stodet, va fan gor man inte utan familj och vanner!? jag skulle ga under.. tack"

Inga kommentarer: