fredag 17 april 2009

inte for mig

joda, sa jag hamnade pa en helvetisk traningsblogg nu pa lunchen- VARFOR? hur kan traning anses vara sa skoj att det upptar ens liv? kommer ALDRIG handa mig. (jag ar ledsen mia)
ikvall ar det en sa kallad shebeen pa jobbet for att fira fyra fodelsedagar (varav en ar for mig)tycker att det ar nagot som borde tillampas pa alla arbetsplatser pa fredagar, skala in helgen med champagne - varfor inte?
inga stora planer for helgen (vilket ar skont) ska catch up med flickorna pa var lordagslunch som vanligt och klamma in lite post och bootsbestyr.. maste dessutom hitta nya skor da mina stovlar spruckit i sulan, vilket inte ar sa nice nar det regnar... med tanke pa mina nnuvarande fotissues kanns det sadar..
men ar sa himlans stolt over min syster, tre intervjuer och tre jobberbjudanden! fantastiskt.
for alla duktiga manniskor jag kanner (vilket ar alla troligtvis) dar ute:

Inga kommentarer: