måndag 6 april 2009

back to life, back to reality

tjena mittbena vilken vecka det varit! tillbaks pa kontoret nu, men ska imorgon kvall pa aterbesok i hemstaden. kom (for att vara mig) hem utan problem med flyget i fredags. (forsta gangen jag flugit pa min fodelsedag) Tack for alla grattis, kanns valdans mysigt att fa hora att ni kommer ihag mig;)
kaos i bryssel men en erfarenhet som heter duga. gick bra forutom att jag for i princip forsta gangen i mitt liv forsov mig. JAG!?!? jisuss. i fredags dog dessutom min mobil (min alskling!) och med den en hel del nummer ( hade inte varit smart nog att spara allt pa simkortet - gor det alla pa en gang! saves you so much energy!) all min musik (tack o lov att jag ska hem imorrn) och en hel del bilder.. BLA! sa det blir till att ta de annu inte inkomna stipendiepengarna och kopa ny telefon... nagra tips? far ju anda saga att 4 ar ar lang tid, den har hallt sig bra.. (aven om timingen da den bestamde sig for att sluta fungera kunde varit battre)
masta tillbaks till jobbkaoset nu... fick tipset att vila upp mig nar jag aker hem da det blir annu mer efter pask (smart att endast jobba tva dar pa arla i alla fall)
i fredags fodelsedagsstrutsmiddag och i lordags grillfest.. pa den senare delen av lordagen (och den roligare delen) lyssnade vi till:

var dessutom pa en mini roadtrip igar med marion och hennes tyska rooomie anita pa sodra irland, gick pa stranden i klackar (visste inte var vi skulle!) saaaa harligt med hav!

Inga kommentarer: