tisdag 7 april 2009

aterigen stress, men helt otroligt varvader

kortare dag idag, men mkt mkt effektiv... maste hinna med massor innan jag aker sa det blir ett snabbt inlagg.
traffade precis svenska ambassadoren och en svensk riksdagsledamot som var har pa besok (fick ett visitkort, vad jag nu ska gora med det..?)alltid trevligt med lite svenskprat dock..
har forhoppningsvis fatt med mig det viktigaste hem. packat i tre mycket distraa omgangar och med mitt minne kanns det inte superlyckat kanske, men men.. livet ar kort.
aterupplevde gamla minnen igar:
(var for ovrigt tankt att skickas i ett sms till frida igar, men mitt forsok att gora flera saker samtidigt gjorde att det smset kom till helt fel person som inte forstod mycket av mitt babbel! hihi
i alla fall... njut acv nittiontalsminnen:

Inga kommentarer: