tisdag 3 mars 2009

weekend review

tva biobesok hanns med i helgen, i fredags sag jag slumdog millionaire med richard - mycket bra kan rekommenderas och i sondags sag jag en renee zellwegger film med gymnasiesvenskLena (varlden ar liten) som jag inte kommer ihag namnet pa och dar filmen var ungefar lika minnesvard.. i lordags var det stan hela dan med stopp pa pubar och caféer (caféer i jakt pa nya recept och idéer till svenskcaféet) med tjejerna for att senare stanna till hos lisa dar vi bland annat youtubade roliga klipp och hade svenskt tema pa musiken... vet inte riktigt hur uppskattat detta var, men anda... pa kvallen var det forst lisa och richards stamstalle outback for att sedan ga till sean och josefins stamstalle the lotts.. laaaaaang dag, men mycket rolig.. Hann dessutom med att mala tva vaggar i mitt rum pa formiddagen! pa sondagen atersags the lotts dar jo och jag at lunch med sallskap av resten och sag utd vinna titel nr 2 av 5 (hihi)mycket harlig kansla da sean tjatat hal i huvudet pa mig om hur jag skulle grata pa kvallen da hans lag spurs hade vunnit cupen over oss.. Tror faktiskt aldrig jag njutit sa av en seger.. hrm.. hih

3 kommentarer:

S. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
S. sa...

Man får väl gratulera till Cup-segern, det blir ju det enda ni vinner i år haha :) Hur mår du gumman?? Vi har SAKNAT diiig. Hoppas du har det bäst. Kraaam /S

Föresten, glöm inte: Juventus är bäst!

Koko sa...

aaa sarol, saknar ju er med!! kommer hem i pask, ses da? och nar kommer ni och halsar pa?!?! hihi
juve...? fy! puss och kram!