onsdag 18 mars 2009

vackra skaneland

Helgen var ju som sagt ljuvlig och mycket hanns med... manga skrattanfall och mycket mys.. Hann dessutom introducera mormors klassiska gin rummy pa sondagskvallen, jag vann forstas! (aven om vi inte hann fullfolja..) slog dessutom rekord i antal besok pa ett ica pa sondagen, var inne fyra ganger pa mindre an tre timmar! kan ju trosta mig med att det var ett maxi sa det fanns mycket att titta pa! the clash's lost in the supermarket har en helt ny betydelse for mig...
Atersag Helsingborg pa mandagen, satt emellan tva vackert sjungande tvillingar under bilfarden dit, i STEREO, hehe.. jag fick allt till det! annars var det mycket skrattande at varann inte med.. alltid ar det nagon av oss som far bjuda pa sig..
traffade ju ljuvliga carro och carros carro i helgen med och at de finaste cupcakesen jag nansin sett! gott! hihi

Fridas fodelsedagskort var en succé i helgen.. originalet:

Inga kommentarer: