onsdag 11 februari 2009

uj uj uj

sa mycket att beratta, sa lite tid.
fick hora min mosters varma rost imorse pa min telefonsvarare och horde da att aven hon foljer uppdateringarna har sa jag passar pa att skicka en kram!
for att fortsatta pa familjtemat sa har ju systern varit pa besok.. hon hade inte den basta varden men pastar i alla fall att hon haft det mycket trevligt.. hon kommer i alla fall hem med en helt ny garderob! (ar det ngt jag kan ar det att hitta grejer pa stan!)
den misslyckade fredagen blev anda lyckad for min del (forlat sara, jag hade dig i mina tankar i alla fall) en tre timmar promenad i solen (da vi for ovrigt sag ett antal plan lyfta och landa) med min roommate sean samt ett besok pa dublin zoo forgyllde formiddagen innan det blev ett snabbt besok pa richards arbetsplats innan en blot men mycket rolig pubkvall med hela svenskcaféganget plus nya irlandska bekantskaper...
helgen spenderades med vanliga ganget plus systern som snabbt tog sig in i gruppen.. aven om rykten startades att jag var en bossig overbeskyddande storasyster (tar inte at mig av dessa anklagelser) vi hade valdans roligt och avslappnat!
igar sags benjamin button.. kan rekommenderas, men aven har kan nasduk behovas.. hade en gravid kvinna bredvid mig som storgrat..hihi... alldeles for trotta fotter gjorde att natten spenderades hos mina irlandska adoptivforaldrar lisa och richard (sa mycket de tar hand om ig ar det val det enda de kan kallas!;)) icke planerat dock sa mina pasar jag drog med mig till bion kandes onodiga... r tyckte ju dock att jag var valdigt snall som tog mina extraskor pa bio!

Inga kommentarer: