söndag 8 februari 2009

sushi-night




äntligen har jag fått göra lite sushi. har tjatat om det under en längre tid men det har inte blivit av. så igår kom lite vänner över till mig på kvällen för att äntligen göra sushi. och så gott det blev då! jag är helt såld på sushi, tog lång tid för mig att gilla det men nu är jag helt frälst!

det var en trevlig kväll med sushi, vin och en massa snack. några drog sedan vidare men viktoria och jag stannade kvar hos mig för att senare möta upp dem ute. men vi hade så trevligt och snackade en massa att vi stannade kvar hos mig hela kvällen. vi pratade och pratade och sen pratade vi lite till. hela kvällen lång. det är en stark och klok flicka det där, viktoria. och jag är så glad att jag har träffat henne. och hennes goa trevliga kille.

Inga kommentarer: