fredag 27 februari 2009

oj oj oj

joda. jag overlevde. acklig migran i tva och en halv dag. usch. detta samtidigt som min stressigaste vecka hittills, har numera tre egna projekt (varav ett jaaaattestort!) och ska dessutom hinna skriva media review varje dag samt klamma in nagra moten etc. Phew! igar var jag sjalv pa ett mote i det irlandska parlamentet, en debatt om finanskrisen med hogt sittande nisse fran EU... sjalvklart hade jag ju mycket att tillagga, alla vet ju min goda ekonomiska adra;)
ikvall blir det firande av att jag fick maxbelopept av mitt stipendie! yay!! efter myckt krangel ska det antligen vara pa vag! ska ocksa passa pa att fira hur stolt jag ar over lillsyrran som klarade sin forsta universitetstenta med bravur - den flickan kommer det bli stora grejer av!
det blir jag och richard och sean ikvall da flickorna ska bjudas pa finmiddag av tom da svenskcaféet slagit rekord. (skoj!)
idag hade kontoret besok av en EUhotshot... och nar jag blev presenterad galler inte langre karin, utan legs! ( vilket ar mitt smeknamn har pa kontoret, pga av jag ar typ ett huvud langre an alla andra kvinnor har... naja och en del man med..)nagot weird, men gulligt anda! supersnalla mot mig ar de sa jag ska inte klaga!

1 kommentar:

linneros sa...

vad stolt jag är över dig gumman! fan vad roligt att det går bra för dig, och att du har en massa viktiga uppdrag! saknar dig gumman! skickar mail över facebook snart! puss på dig! du är grymmast!