måndag 2 februari 2009

mandag morgon

josa, ny vecka! Tiden gar sa jakla fort! speciellt helgerna, undra sa flundra varfor?
Roligt har vi haft det, aven om det ska erkannas att gardagen var valdans seg..
I fredags ordnade jag och lisa mackor pa caféet (sa det vart ingen ceasarsallad for mig, ooo) sedan tog vi oss till kennedy's (en irlandsk pub dar lisa jobbat forut for er som inte vet) for att ha leaving party for sallskapets polska kompis Matciek. Mycket trevlig kvall som avslutades med en och en halv timmes samtal med lisa och richard i deras badrum (varfor?!) (har for ovrigt upptackt att jag gillar parenteser nar jag skriver, de ar mycket praktiska for mina irriga tankar)
lordagen var lugn (sag underbara filmen darjeeling ltd, maste fa tag i soundtracket-helt fantastiskt) fram tills cocktailutgangen, som spenderades pa howl at the moon, en mycket fin fyravaningsbar med rolig inredning..
igar var det tankt att vi skulle ga pa den skandalomsusade konstutstallningen bodies har i stan(de visar riktiga kroppsdelar), men far skjuta det till nasta vecka.. fotboll och tekniknorderi samt HEMLAGAD mat foljde, yum. det ar inte billigt, men marks and spencers ar ju outstanding gallande mathyllorna...

energinivan kom tillbaka till en enerverande niva under promenaden hem fran mitt helgboende (lisa och richard) varpa faktiskt bade tvatt, matlada och dusch avklarades i rask takt. vem det an var far den garna overta min kropp igen.. saaa duktig!

Inga kommentarer: