torsdag 12 februari 2009

blast from the past

en stressig vecka ar pa vag mot sitt slut... bara eftermiddag och fredag kvar! ska bli valdans skont med helg, och finbesok (redan och igen, jag vet!)med ledighet i tre dagar nasta vecka gor att det kanns valdans bra! hihi

ikvall ska jag introducera en gymnasieklasskamrat for dublin, aven hon har pa praktik.. sa det blir la en ceasarsallad pa kennedys som vanligt... mina mycket trotta fotter gor mig mycket lat sa det blir det som ligger narmast jobbet! (fotvarken gor ocksa att jag tvingats -stog inte ut langre-till att folja dublinska traditionen av att ga till jobbet i finkostym och gympaskor for att sedan byta till klackar pa kontoret.. inte vackert men jakla mycket skonare!)
jag har ju annars en princip av att inte visa mig i gympaklader offentligt.

Inga kommentarer: