lördag 17 januari 2009

vill inte... vill inte.. vill inte...

ni vet kanslan som far en att bli som en trearing igen, nar det finns nagot man maste gora men egentligen vill man bara lagga sig pa golvet och vagra? Sa kanner jag infor ihopplockandet av grejer och organiseringen av 'flytten'. Och seriost, varfor klagar jag? en resvaska plus en bag.. Ska det forestalla vara jobbigt? Har ju dessutom barhjalp plus att om jag tycker att gangavstandet pa tjugo min ar for langt har valet att ta en taxi dit... Gnallig. Jag gillar inte att va gnallig, snap out of it!

Horde igar att det var kallt i hemstaden, aven sa i malmo.. har ar det 9 grader varmt och jag sager inte det for att stro salt i saren men jag sager det for att det ar chockerande, det ska inte vara nio grader i januari! Mycket konstigt.

nu har richard vaknat upp och haller mig sallskap innan han ska till jobbet, sa jag ska va lite social...

senare idag ska lisa o jag shoppa (har fortfarande inte utnyttjat mitt fina topshoppresentkort jag fatt, skam)skoj och sen ar det besok fran london samt pubmote med min arbetskamrat som galler..

ska forhoppningsvis ladda med en utdvinst i eftermiddag - till de som ej ar intresserade ar det bara att hoppa over detta inlagg, men det ar valdans roligt eftersom richard ar (som majoriteten i min sallskapskrets) liverpoolfan och vi haller pa att ga om! mohahaha.. kanns bra, det ar allt jag sager..
en bekant har i dublin ska till sunderland och se premier league live idag, r har sgat att vi ska aka over minst en gang nar jag ar har, finns riktigt bra deals for united har!

njet, nu ska det laddas med fil-los frukost, saknar min eko a-fil! hihi, arlaforstord!

2 kommentarer:

linneros sa...

det är alltså så här intresserad su är av fotboll egentligen? det är ju liksom inte sånt vi brukar snacka om. vill också ha nio grader varmt. sjukt trött på vintern nu, och det har bara börjat, säger skåningarna. värme nu!

Koko sa...

hihi,, ja det ar en djup hemlighet.. nej men det ar ju inget jag lagger energi pa nar du ar around, da vill jag ju hanga med dig! jaa... men varfor ar det stralande vader nar man jobbar o sen samre nar man ar ledig?? en timme kvar pa jobbet nu, vill hem jag med!!!