fredag 16 januari 2009

softish

har en soft hemmakväll en fredag som denna. veckan har varit fylld av aktiviteter efter jobbet, därav den otroligt dåliga bloggningen, som tur är så är karin asbäst på uppdatering av läget i dublin! i falle fall, i veckan har det ätits safranspannkakor och kakor tillsammans med vänner, en shoppingrunda för att leta present har hunnits med, sprang 7,5 km ena dagen, en annan dag (igår) sprang jag 8 km. och imorgon ska jag jag springa 8 till, damn i'm good!

kvällen har spenderats i soffan,(nähä?), tittandes på "på spåret" och "skavlan", ett nytt program med han goa norska programledaren fredrik skavlan från grannlandet norge. intressant möte mellan göran persson och timbuktu, kan en tycka, killen med mycket åsikter blir lite tillbakadragen, hmm..

zappade över till mtv, såg basshunters nya låt. alltså ärligt, inte fasen kan man gilla det här? det går inte. egentligen borde jag inte lägga upp låten, men men. killen kan ju inte sjunga! bland annat!

basshunter - angel in the night

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, satt vi i samma rum eller? Jag tittade på På spåret, sedan ett par minuter av Skavlan och så slog jag över till mtv för att se Basshunters usla låt (och om möjligt ännu uslare video) varpå Pontus generat mumlade att det fan bara är svennar och engelsmän som lyssnar på den här skiten...

Anonym sa...

She's baaaack! Bra att du, originalet, ar tilbaks i bloggningen! me like.. Att du sedan lagger upp basshunter,,, hmmm... hihi.
fy fan va duktig du ar med lopningen, far ju oss andra att skammas!!!

linneros sa...

ha ha, vi körde telepati-tv-kväll i fredags! man får skämmas att vara svensk om det är sånt här vi lyssanr på!