fredag 30 januari 2009

franska kex och torra artor, any takers?

joda nu ar det fredag igen! min trakiga lunch ar snart over.. det far bli min femte ceasarsallad for denna vecka pa kennedys ikvall istallet! de gor den godaste av dem alla! (och jag borde ju veta sa manga jag proppat i mig sen jag kom hit)
Har haft en spannande vecka, fatt manga nya arbetsuppgifter och mer ansvar vilket kanns som en skon forandring fran alla jakla paket vi skickat till alla skolor!
eftersom jag var valdans lat imorse och prioriterade att fa med mig nodvandiga gejer infor kvallen sa hade jag ingen lunch idag, varpa jag fick ta for mig av franska kontorskamraten... Och en sak jag kan konstatera ar att ni aldrig ska kopa torra artor (som skulle kokas i tio min) och kombinera sedan icke dessa med sotsliskiga franska kex (jag later otacksam -det ar jag inte!) bara det att vi inte har samma smak - tacka vet jag salta katten!
det blir cocktailfest imorrn och josefin och jag borjade prova klanningar redan igar (iom att hon jobbar sa jag ska ta med hennes klanning) ska bli skoj!missar ju da alltsa gaelic gamesmatchen, lite trakigt (overlever dock;)) de hade genrep for ljus och fyrverkerier igar kvall och eftersom vi bor granne med croke park sa hade jag valdans fin utsikt genom mitt takfonster!

Inga kommentarer: