fredag 23 januari 2009

finally friday!

Fy fan vad skont att fredagen har kommit! Vaktmastaren/receptionisten dar ebnre tyckte jag sag ut att behova helg, hur ska man tolka det? hihi Men det behover jag ju! och sa jakla roligt vi ska ha ocksa! Forst ska jag och lisa kolla the city (ja, jag vet att det inte ar kvalitetstv men vi looove it!) sedan fixa musiklista till var belfastroadtrip! wohoo! sa laddad! Har dessutom fatt lite mer spannande uppdrag pa jobbet idag, ska arbeta med hemsidan och olika ambassader angande valet i sommar (Sverige ligger for ovrigt samst till pa listan over medvetenhet om europaparlamentsvalet... Ni rostar den 7 juni, sa nu har jag spritt lite info.. hih
Har dessutom min forsta besokare pa gang, Sara kommer redan den 6e... yay! vi ska ha sa himla roligt! Har redan fatt tusen tips om vad vi ska gora... emn om jag kanner oss ratt sa kommer systrarna shoppa lite och mest umgas lugnt och mysigt! inga fel det heller...
sa nu ska listan over vad lillsyrran ska ha med sig paborjas... svart! hih saltlakrits har jag ju faktiskt.. konstigt nog har vi inte hunnit mosa i oss de trettio tablettaskarna salta katten jag fick av peter! hih.. Har spritt runt dem dock, tyvarr (ellr bra for mig) ar det inte sa manga ickesvenskar som gillar dem!
har ju ocksa tva fodelsedagar som kommer snart... bade fadern och carolines... kanske blir ett par skotska presenter till stackarna! hih... den som lever far se.
rakade hacka sonder mitt hogra pekfinger igar och har under dagen uppmarksammat att det ar ett finger som anvands ofta, stackars stackars mig! hih
hoppas allt ar gott hemma, har skiner solen vilket matchar dagens humor... ackligt kack ar jag nu, men ni far sta ut, snart ar klagokarin tillbaka;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Yay, tretton dagar kvar!!! Theres fyller år idag förresten om du vill smsa grattis! Puss